چرا باید قبل از شروع چسبکاری حتما سطوح را چربی زدایی کنیم؟

مرحله ای که قبل از شروع چسبکاری بسیار اهمیت دارد و بیشتر اوقات فراموش می شود، تمیزکاری و چربی زدایی سطوحی است که قرار است به یکدیگر چسبانده شوند. سطوح مورد نظر ما باید قبل از شروع چسبکاری کاملا تمیز، خشک و چربی زدایی شوند و تمام آلودگی ها مانند چربی ، گرد و خاک و … و باقی مانده های چسب از روی آنها پاک شود.

چرا این مرحله بسیار پراهمیت است؟
اگر سطوحی که قصد داریم به یکدیگر بچسبانیم به خوبی تمیز نشده باشند و کمی چرب باشند، کیفیت و نتیجه نهایی چسبکاری به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و کاهش می بابد ،حتی برای چسب های با بالاترین کیفیت !

برای چربی زدایی قبل از چسبکاری از چه روشی استفاده کنیم ؟
به طور معمول شما می توانید از استون صنعتی و یا الکل سفید برای تمیزکاری سطوح مورد نظرتان استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه از بنزین برای چربی زدایی استفاده نکنید چرا که خود بنزین باعث چرب شدن سطح مورد نظر شما می گردد و کیفیت چسبکاری را به شدت کاهش میدهد.

محصولات تخصصی برند ویکن برای تمیزکاری قبل از چسباندن

اسپری تمیز کننده سطوح  و اسپری تمیز کننده S از برند ویکن آلمان به صورت اختصاصی برای پاک کنندگی و و چربی زدایی کامل و مطمئن سطوح طراحی و تولید شده اند. این اسپری ها بدون آنکه هیچ اثری از خود باقی بگذارند، سطوح را تمیز و چربی زدایی کرده و به صورت خود به خود تبخیر می شوند.
با استفاده از این اسپری ها، تمام آلودگی ها مانند چربی، گرد و غبار و … از روی سطوح به آسانی و به صورت مطمئن پاک می شوند و کیفیت چسبندگی مطلوبی را پس از چسبکاری برای شما به ارمغان می آورند.

اسپری تمیز کننده S
(Cleaner Spray S)
مناسب برای استفاده بر روی سطوح فلزی
اسپری تمیز کننده سطوح
(Surface Cleaner)
مناسب برای استفاده بر روی سطوح فلزی و پلاستیکی

شما میتوانید اطلاعات بیشتر راجع به هرکدام از این محصولات را از لینک های زیر مشاهده کنید :

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید:

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*