روزنامه دنیای خودرو

خلاصه متن روزنامه

 

شرکت کلاژ گستر ماندگار

 

شرکت کلاژ گستر ماندگار دو دهه قبل به منظور ارائه محصولات با کیفیت در زمینه چسب گریس و اسپریهای صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد شرکت کلاژ گستر ماندگار به عنوان نماینده انحصاری و رسمی محصولات شرکت و یکن (WEICON) آلمان در ایران شناخته می شود. کلاز گستر ماندگار ۱۵ سال است نماینده رسمی و انحصاری برند و یکن در ایران است. بر اساس گفته های دکتر بهفر زرنانی درباره فلسفه نام گذاری این شرکت کلاژ به معنای فن چسباندن است که یاداور تخصص این شرکت در زمینه چسبهای صنعتی گریسهای صنعتی و اسپرهای صنعتی است. این شرکت سه شنبه هفته گذشته ۲۰ ساله شد و در این مدت توانسته به خوبی به نیازهای بازار و صنعت توجه داشته باشد و با ارائه محصولات با کیفیت خود را از سایر شرکتهای حاضر در این بخش متمایز کند. همچنین تیم به روز و خلاق این شرکت توانسته تا حد زیادی به این مهم کمک کند با توجه به گفته های دکتر بهفر زرنانی جشن ۲۰ سالگی این شرکت بهانه ای شد تا با برگزاری این سمینار از محصولات جدید ۲۰۲۴ شرکت و یکن (WEICON) آلمان نیز رونمایی شود. در این مراسم تمام افرادی که در زمینه تهیه و توزیع انواع چسبها در ایران فعالیت دارند شرکت کردند. همچنین ۱۶ نمایندگی رسمی شرکت کلاژ گستر ماندگار در ایران در این مراسم حضور داشتند.

 

توضیحات مدیران ارشد شرکت کلاژ گستر ماندگار

در ابتدای مراسم دکتر بهتر زرنانی به عنوان مدیر عامل شرکت کلاژ گستر ماندگار توضیحاتی درباره محصولات شرکت و یکن آلمان بیان کرد. در بخشی از این سخنرانی وی به محصولات جدید ۲۰۲۴ این شرکت اشاره کرد که به سید محصولات کلاژ گستر ماندگار نیز افزوده شده است. در بخش دوم سخنرانی این مراسم مهندس محمد شایان مدیر مهندسی و فروش کلاژ گستر ماندگار توضیحاتی فنی و علمی درباره چگونگی استفاده از محصولات و کاربرد آنها به حاضرین در این همایش ارائه داد. مهندس شایان در بخشی از سخنان خود گفت: با در نظر گرفتن تحریم ها و عدم تامین قطعات و اورهال تجهیزات صنایع کشور کاملا فرسوده بوده که برای احیای صنایع نیاز به تعمیرات و نگهداری به روش جدید است. در حال حاضر در برخی صنایع مانند پتروشیمی همچنان از روش سنتی خوشکاری برای جلوگیری از نشتی استفاده میشود. این در حالی است که روش جوشکاری منجر به ایجاد دفرمگی و در بلند مدت منجر به نشتیهای بیشتری میشود همین عامل سبب شده است ما با ارائه محصول جدیدی از شرکت و یکن بتوانیم به بهترین شکل ممکن عملیات آب بندی و گازبندی را انجام دهیم. محصولات جدید ما در بازار ایران شناخته شده است؛ اما به دلیل مقاومت هایی که از سوی برخی صنایع کشور و بعضی افراد تعمیر کار میشود شاهد به بار آمدن هزینه های گزافی هستیم از طرفی با آموزش صحیح و برگزاری چنین سمینارهایی و ارائه محصولات جدید شرکت و یکن میتوان با کمترین هزینه به بهترین جایگاه تعمیراتی دست یافت.»

 

بخش پایانی سمینار

در بخش پایانی سمینار از سوی شرکت و یکن آلمان به تمام نمایندگان شرکت کلاژ گستر ماندگار گواهینامه اعطا شد. همچنین مدیر خاورمیانه ای و آفریقایی شرکت و یکن که در شهر دبی بود به صورت آنلاین در جلسه حضور پیدا کرد. در پایان این مراسم دکتر بهفر زرتانی به عنوان مدیر عامل و مالک شرکت کلاژ گستر ماندگار کیک ۲۰ سالگی این شرکت را برش زد.

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید: